Mérai Kata

Hamis a halam!

2018/07/13 merai.katalin

Ha nem szereted a halat, de a látványra igény van

A húsvéti készülődés és ötletelés közepette kicsit belekotortam a hagyományokba, ezzel együtt pedig a "ki mit nem szeret" dolgokba is.
Minden alkalommal, ha vendégjárás üti fel a fejét, főhet a mi fejünk is, hogy kedvébe járjunk szeretett vendégeinknek, ugyanakkor fejet hajtsunk a hagyományok előtt is. 
Ilyen példának okáért a hal.
Ugyan ez a variáció egy hallal töltött hal, de csak a kedves kavarógép fantáziáján múlik, hogy a végén mivel tölti meg a "cet"-et. Igaz a halam, inkább hajaz egy csukára, de mindenki azt "lát bele" amit csak szeretne. Most pedig akkor a recept, ami eredetileg egy perec tészta:

TÖLTELÉK az én esetemben:
A közepére natúr tonhaldarabokat morzsoltam, majd erre kerültek a következők: karikázott olivabogyó, szeletelt mozzarellasajt, só, bors és egy csipetnyi egyenletesen rászórt morzsolt kakukkfű. 
HAJTOGATÁS, TÖLTÉS:
A Kinyújtott és töltelékkel halmozott tészta mindkét oldalát a töltelék mellett bevagdostam haránt irányban. Ezután szépen egymásra átlapoltam a kis fülecskéket. A vége tésztát - ami a hal farkát formázza - összenyomkodtam és egy villa segítségével szépen kicsinosítottam. A hatás kedvéért egy szelet olivabogyóval még szemet is varázsoltam neki.  Szerintem csinos lett. Egész tojással megkentem.
180 fokos előmelegített sütőben (légkeverés) kb 25 percig sütöttem.
Frissen a legjobb. Az alapötletet az interneten találtam és köszönet érte FiloSzofi nak.

húsvét, hal, perec, tészta, vendégváró, katafakanala, hamishal, töltötttészta

A bejegyzés trackback címe:

https://meraikata.blog.hu/api/trackback/id/tr4814036258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása