Mérai Kata

Bajor Almás Pite

2018/08/03 merai.katalin

Bálint szerint a világ legfinomabb pitéje

 

Egyszer egy családi rendezvényen hozta magával ezt a pitét az unokasógornőm, már ha egyáltalán van ilyen családi titulus. Szóval bonyolultabban, a gyermekem apukájának unokatestvére.

Istenem, hogy én mindig bajban vagyok a családi viszonyok meghatározásával, de hát most mit csináljak. Ha nem tartanánk a kapcsolatokat és nem mászkálnánk egymáshoz időnként szabadon választott kötelező jelleggel, akkor most nem lennék ilyen bajban, de ebben az esetben nem tudnám ezt a receptet és veletek sem tudnám megosztani.

Na. Most hogy ilyen kacifántosra sikeredett a bevezetés, ígérem a pite elkészítése gyerekjáték lesz. 

Elöljáróban annyit, hogy nálunk ez családi kedvenc. Nem csak Bálint rendeli állandóan, hanem az én egyáltalán nem édesszájúnak nevezhető párom is előszeretettel majszolgatja akár csak úgy jövet-menet a lakásban. Ha pedig kiszagolják a barátok, hogy újabb tepsi sült meg nálunk, tuti előkeverednek és mint a sáskák felszippantják az egészet. 

 

almáspite, katafakanala, méraikata, legjobbalmáspite, kavarjvelem

A bejegyzés trackback címe:

https://meraikata.blog.hu/api/trackback/id/tr6814036358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.08.04. 14:30:30

Hát én ezt biztosan el fogom készíteni! Csak rettegek, hogy elrontok valamit, meg annyi mindenre kell figyelni, még nem csináltam ilyet. Strandolás után döntöttem el, hogy figyelnem kell a cukorbevitelre, mert elég rosszul éreztem magamat a többi 'ropogós' testű tinilány mellett. Szóval próbálom a cukrot offolni. Egyébként egy tanácsként mondom, hogy online érdemes akciókat figyelni, meg vannak csoportok, így a hozzávalókat akár fillérekért is meg lehet venni, pl 179-ért vettem avokádot az Aldiban :) puszi www.ujsagomat.hu/hipermarketek/ itt nézegetem amúgy mindig mi akciós
süti beállítások módosítása