Mérai Kata

Citromos nagyképűség.

2018/08/10 merai.katalin

Avagy a "töltöttcitromcsábítás"

Most mondhatnám, hogy mennyire meglepő, de valószínű zsenialitása éppen a kézenfekvőségében rejlik.
Nagyon régen találtam valami hasonlót egy grill recept után kutatós napomon, és annyira beleszerettem az alapötletbe, hogy azonnal ki is próbáltam. Mondhatom, nem csak szemet gyönyörködtető alkotás kerekedett belőle. Igazi, laza, kicsit már-már fellengzős, kedvesen nagyképű csoda.
És ebben semmi túlzás. Most, hogy itt a grill szezon, mi sem egyértelműbb, hogy vendégvárónak ez is előkerült. Tessék! Lássatok csodát.

Tapasztalat, hogy jót tesz neki a friss paradicsom, mert sütés közben ettől lesz finom szaftos.

Javaslatom, hogy itt most ne spórolj a minőségi alapanyagokon. A citrom  legyen Bio, hiszen megeszed, belesütöd. A sonka  legyen valami extra és ne hidd, hogy három szelet zsírpapír vékonyságú sonkáért elkérnek egy szabad szemmel jól látható összeget.

Megnyugtatlak, ez nem igaz, hiszen alig kell belőle 3-4 dkg. Viszont a minőségi alapanyag a lelke ennek az ételnek. Ha kétségeid vannak afelől, hogy csak téged néznek majd madárnak a sonkapultnál, akkor bátorításként megosztom veled az én sztorimat.

Eladó: Mennyit adhatok?
Én:  Három szeletet
Eladó: Ööö, de az nincs 3 dkg.
Én: De nekem pont ennyire van szükségem.

Végösszeg : 360 forint, kilós ár kb 8.000.-. Na vajon mé nem vettem belőle többet???
A kényeztetéshez, azonban ez is éppen elég volt.

Igyekezz úgy időzíteni, hogy azonnal tálald, tehát várd meg, míg becsöngetnek a vendégek, leülnek és elkezdik iszogatni az első pohár borocskájukat. Kezdődhet a kaland.

 

nyár, citrom, grill, előétel, különleges, méraikata

A bejegyzés trackback címe:

https://meraikata.blog.hu/api/trackback/id/tr4614042028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása